måndag 9 mars 2009

Online igen

Molen hopar sig och börjar tornar upp sig vid horisonten. Det är snart dags för den slutgiltiga sammandrabbningen. Två veckor kvar på kurserna.
Dags att sätta fart nu, kan jag tycka. Jovisst, men då var det ju ett lämpligt tillfälle att få en formsvacka på. Precis lägligt! Suck.

I torsdags när jag kom hem låg nog min allmänna energi nere på 1,7%. Det var illa.
Nu, tack vare Lennarths och Andreas vänliga ord i bloggen samt några dagars avhållsamhet från bloggen och skolarbete i allmänhet, känns det som om energin har stigit igen. Dock inte riktigt så högt som jag skulle önska.
Mätaren står på omkring 43% och om jag var en Sim skulle min kristall vara oinspirerande snorgul.

Men det är bara att fortsätta framåt. Mycket, mycket skolarbete som ska göras idag. Har två planerade blogginlägg att skriva förutom detta, samt analysera Moodle, läsa artikel och grunna på artefakt till Pierres kurs.
Som kommentar på det vill jag bara säga att "roligt" inte är det första ordet, som dyker upp i mitt huvud. Sen får den som läser detta dra sina egna slutsatser.

Sist men inte minst vill jag säga tack till Lennarth för ursäkten. Den värmde och uppskattades mycket.
Och tack till Andrea också. Du skriver så snälla och gulliga saker att jag blir alldeles rörd och bara vill krama dig! *kraaaam* :)

1 kommentar:

Andrea sa...

ÅÅÅ vad jag håller med dig. Jag känner mig så omotiverad att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv. Nu drar det ihop sig och vi får mer och mer att göra, medan motivationen går åt andra håller. jobbigt värre. Men eftersom vi nu har gått igenom PLE så kan vi ju använda våra knep till att plugga fokuserat. Jag ska ta tag i det nu. Kämpa på, det ska jag göra. kram på dig.