måndag 16 mars 2009

Coolt!

Vinn med dina kreativa affärsidéer Tävla fram till den 13 april!

Har Du idéer som kan få oss att tappa hakan? Anmäl dina bidrag till My Mission, tävlingen som belönar unika affärsidéer inom upplevelseindustrin och arrangeras av Brewhouse Innovation. Du behöver inte ha någon färdig affärsplan eller snyggt presentationsmaterial. Det är potentialen i själva idén vi bedömer. Grymma vinster utlovas. Så kom igen och överraska oss!


Wow... Snacka om att jag fick ett exeptionellt svart hål i huvudet när jag läste det där. Låter väldigt kul ju, men gawd... idéetorka, någon? Ni vet hur det känns. Ta sen det gånger fem och lägg på ett lätt förvirrat skratt så har ni min reaktion.
Men seriöst... Det låter väldigt coolt. Om man var i bättre skick rent orkmässigt skulle det vara spännande. Får se om man repar sig innan 13:de april.

3 kommentarer:

pilo sa...

Svart hål helt klart :)

Anonym sa...

Kom med vilka ideer du vill! ;) Tycker allt att du skall försöka lämna någon ide. :) Vill göra det själv, måste bara komma på...

Får man lämna in flera kanske?

Då kan jag spotta ut mig tre jag tänkt på ett tag. :P

/Alex

\m/ sa...

Är ju en fördel om man har idéer liggande på lager. Det har inte jag. Inte den typen av idéer iaf. ;)