måndag 16 februari 2009

Torsdag

Såg i schemat att det där mötet angående distributionskursen överlappar IKT-kursen med en halvtimme.

Men det var egentligen inte det jag skulle skriva, jag tänkte bara tala om att jag inte tänker gå på mötet på torsdag eftersom jag inte anser mig ha något mer att tillföra än att jag är NÖJD och jag vill påpeka att jag inte hade några större problem med kursen. De jag i så fall hade berodde oftast på att jag missförstått något och då fick jag rätta till det.
För att undvika högt blodtryck, vilket jag vet att jag kommer att få om jag går på mötet, så tänker jag inte dyka upp. Om någon påstår att "alla" är missnöjda med kursen så finns det i alla fall här skriftligt att jag INTE är missnöjd!

Det var allt jag hade att säga om den saken. Fri citering tillåten.

Inga kommentarer: