onsdag 26 maj 2010

Well...

Det är över midnatt och jag har skrivit om min inledning, samt syfte och fått in det jag behövde för att få med den röda tråden.
Metodavsnittet har jag nästan pillat färdigt med (tror jag) och jag håller på att redovisa resultat från undersökningen på Amazon & Co.

Fortfarande osäker på vad jag ska göra med enkätfanskapet, meeeen jag hoppas på handledarkommentarer, som kanske kan hjälp mig där.
Uppsatsen ser i alla fall mycket, mycket bättre ut nu - och det säger en del. Men som sagt... Ingen aning vad handledaren tycker. Nervöst? No shit!
Men jag fortsätter så länge. Om första versionen inte var värd en opponering så kanske jag kan använda det jag klämmer ihop nu för att ändå truga mig till en chans. (För nu börjar jag faktiskt tycka om uppsatsen igen.) *håller tummarna*

Samtidigt försöker jag ignorera halsont och något som känns som feber... Det där med sjukdom och tajmning har inte varit den här uppsatsens starka sida alltså.

Inga kommentarer: