onsdag 19 maj 2010

Synovate vet vad de gör!

Eller? Jag menar, man förutsätter ju att folk som jobbar på Synovate har någon form av utbildning och att det finns en baktanke med undersökningarna de skickar ut. Men ibland börjar jag faktiskt undra vad som kan ha rört sig i skallen när vissa frågor skapades.

Titta här exempelvis. Efter att ha besvarat frågor om massa tunga saker som Arbetsförmedlingen, FRA, Skolstyrelsen och bla, bla, bla myndigheter så kommer DETTA!

Ehh... Liksom... Va?
Vad är de ute efter!? Vad betyder ens den översta frågan? Och var kom DANSBAND in i sammanhanget ifrån? Jag fattar verkligen inte. Men jag började gapskratta om nu det var meningen...

Efter den här undersökningen så känner jag mig omåttligt stolt över min egen undersökning förresten. Där finns en baktanke med varje fråga. Jag kanske kan söka jobb hos Synovate. Höhö.

Inga kommentarer: