måndag 3 maj 2010

Idag var man i skolan

Och nu så var man hemma igen. 8+ timmar och 95 kr fattigare.
Var det värt det?
Hmm... Omdömesmässigt kan jag tycka att jag lika gärna kunde ha fått ett mail med Lenas anmärkningar eftersom genomgången av min uppsats var typ kortast av alla.
På ett sätt är det väl bra att det inte finns så mycket att säga, men samtidigt... Ja, samtidigt så säger det ju faktiskt inte så mycket och att inte ha så mycket att gå på leder till... inte så mycket alls. Om du förstår vad jag menar...

Anyways, ska nu plocka isär min stationära dator och rengöra den för jag misstänker att processorn blir överhettad, vilket i sin tur kanske gör att den kraschar. Får se vad det leder till. Vad det nu än är som är fel så är det inte normalt. Höhö. Dagens ord.

Nu är det i alla fall inga fler inlämningar förrän allting ska vara färdigt - det tycker jag är gött! Gäller bara att hitta motivationen.
Men först: Datorrengöring.

Inga kommentarer: