torsdag 27 maj 2010

Dålig, dålig, dålig dag!

Nu sitter jag här i alla fall! Mitt i natten! Jag ska "upp" om tre timmar för att åka till stan, men jag blir fan inte färdig med uppsatshelvetet. Allting tar bara tid tid tid och jag har ägnat så stor tid åt att kolla detaljer och skit att jag nu sitter med en okollad och ostrukturerad diskussion och slutsats, som jag inte alls är tillräckligt vaken för att bedöma.

Jag vill bara ge upp just nu! JAG ORKAR INTE MER!!! Jag vet inte vad jag skriver längre och jag tycker allting låter precis lika jävla dåligt och omotiverat så hur fan ska jag lyckas lappa ihop detta till klockan åtta!?

Det var ju så viktigt att inte klappa ihop nu! Sista dygnet! Men jag har varit så sliten hela dagen och jag kan bara inte mer nu. Jag är så slut och jag är så less och jag är så trött och ledsen och besviken på hela den här dumma, dumma uppsatsen!

Fan.

Inga kommentarer: