onsdag 26 maj 2010

Gäller att inte klappa ihop idag

Vilket verkar lättare sagt än gjort.
Jag höll på att somna förut med huvudet i ena handen. Armbågen slant och jag bet mig i läppen = aj.
Men det är sånt man får ta. Det heter väl inte blod, svett och tårar utan anledning, antar jag.

Blev just klar med sorteringen av *host* fem *host, host* sidor referenser i bokstavsordning. Jag har minst en referens för varje bokstav i alfabetet utom N, Q, T, U, V, X och Z.

(Har visst inga på ÅÄÖ heller, men min hjärna är så inställd på engelska att den visst glömde att såna märkliga bokstäver med prickar finns...)

Borde lägga av fjantbloggandet nu, men jag försöker pigga upp mig själv genom att skriva lite fåniga saker helt enkelt. Är riktigt, riktigt trött nu. Några sista krafttag bara. Sen...

Inga kommentarer: