tisdag 25 maj 2010

Lite mer hoppfullt

Okej, jag håller på att möblera om i hela teoriavsnittet och plötsligt börjar det kännas bättre. Dock är det fortfarande mycket material att handskas med. Jag "killar" alla darlings jag ser dock. Om det inte bidrar med något: Bort med det!

Det är fortfarande enkätundersökningens resultat som jag oroar mig mest för. Ska det redovisas eller inte? Sen metodavsnittet... Det är bara ett så jäkla onaturligt inslag i hela uppsatsen att jag har lust att ta bort det helt - men det får jag såklart inte så jag ska se om jag kan styra upp det.
Dock får det lägsta prioritet just nu eftersom det är det minst viktiga att få i topptrim just nu. Metodavsnittet beskriver vad jag gjort. Punkt. Slut. Så det får väl vara där det är. Typ. Whatever.

Som sagt: Låg prioritet. Hade jag inte haft så förbannat ont i halsen hade jag varit ännu mer hoppfull just nu, men vi får se. Återkommer med vidare rapport om några timmar. Hoppas det känns ännu bättre då.

Inga kommentarer: