onsdag 26 maj 2010

Sista dygnet

Trött någon? *räcker upp handen och vinkar*

Snart är det iaf klart så långt som inför-opponeringen-goes... Har fått grönt ljus för att opponera = awesome!

(Fråga för guds skull inte varför jag hela tiden måste dra in engelska ord i allting! Jag har levt med hjärnan uppkopplad för länge på teh Internez...)

Nu ska jag först sätta mig och rätta tempus, kommatecken och &-tecken. Fy, fy på mig. SKA är futurum dock. Det är jag 100 på. ;)
Sen ska degen gräddas färdigt och komma ut ur ugnen! Laserskrivaren får lida en gång till, tror jag. Stackars den. Fast den kanske gillar det... Man vet aldrig. In this day and age. <--- Gjorde det igen! What's wrong with me!?!

...

Never mind. Move on.

Vaknade för övrigt idag och trodde jag blivit blind eller fått minst en läskig ögoninfektion för jag kunde inte se och jag kunde knappt öppna ögonen och det kändes som om något totalt geggat ihop sig i varje öga.
Svaret på gåtan: Jag hade somnat med linser på.
Linserna hade sedan i sin tur geggat ihop sig med alla björkpollen, som hittar in i mitt rum från trädet utanför, och bildat en enda gul sörja. Var jättemysigt. Lär inte somna med linser igen. Ever.
För övrigt verkar allting vara täckt av björkens kärleksliv i mitt rum just nu. Pollen, pollen, pollen! Överallt!
(Har jag skrämt några björkallergiker till döds ännu eller ska jag fortsätta?)

Hehe, jo, ska fortsätta. Men på uppsatsen. Har inte lust att sitta uppe till klockan 8 imorgon! För klockan 10 ska jag klippa mig. Vill gärna sova någon timme innan dess. :P

Inga kommentarer: