måndag 17 maj 2010

Så länge det går framåt är det bättre än bakåt!

Finns inte så mycket att rapportera.

Jag skriver och känner mig tankspridd och distraherad om vartannat, men det går ju i alla fall framåt. Inte i någon rasande fart, men så tycker jag heller inte om att "ordbajsa" så det kan hända att jag skriver om något ganska många gånger för att få det så komprimerat som möjligt. Sen ska det helst vara lite "schvung" i texten också så att de som ska läsa den inte kommer att somna två stycken in liksom. Viktigt, viktigt.

Får väl se på fredag hur nöjd jag är med att lämna allting ifrån mig. Ingen panik eller direkt överhängande stress i alla fall. Det känns skönt.
Men jag tror det är för att jag är tankspridd. Jag tänker inte på ångesten tillräckligt länge för att den ska få någon effekt.
Hehe. Det är nästan bra ju.

Nåja, nu ska jag fortsätta.

Inga kommentarer: