fredag 15 maj 2009

Lägesrapport

En redovisning. Tackar för det! Det var skönt att höra/läsa. :)

Annars då? Jo, har suttit och försökt få min WP-design att funka, vilket har gått lite trögt på grund av att CSS-en jag ville använda för att spara tid var URUSEL. Jag hade fått skriva om precis allting och det hade blivit rörigt som #!#"¤/&. Så jag fick leta upp ett annat tema att ta en CSS ifrån och börja om från början. (Jättekul.)

Tanken med att inte skriva en egen var att spara tid - samt att jag gärna slipper hacka mig in php-koden. Det tycker jag ärligt talat är lite tråkigt/jobbig/onödigt.
Men, men... Nu vet jag inte hur mycket/lite tid jag sparat i slutänden, men nu går det åt rätt riktning i alla fall.
Det har varit ett förbannat pill med den där koden hela dagen och det har inte direkt gått bättre av att det känns som om jag gått in i väggen (bokstavligen) med huvudet före. *aj*

Imorgon blir det jag som sover länge. :(

Inga kommentarer: