söndag 17 maj 2009

Effektiv tid?

Man känner sig så nyttig när man suttit och svurit över en div-tagg och länkar som ändrar storlek efter behag i typ två timmar. Det känns som effektivt arbete. Inte.
Sen flyter det på ett tag, allting flyter på nice and smooth, sen... Sen sitter man snart och svär i en timme till bara för att man tvunget valde att inte skriva sitt eget WP-tema själv utan tänkte ta den snabba vägen genom en kod som någon annan redan skrivit. Yay!

Hur som helst är vår hemsida stylad och klar nu. Yay för mig en gång till. (Försöker få upp motivationen här.) Nu återstår forumet. Det är blått fortfarande. Need to fix.
Sen ska vi pilla lite i sidstrukturen. Lite templates. Ladda upp filer. Klart?

Hmm... Bara för att det låter bra så kommer det säkert ta lång tid. Nåja, kan i alla fall inte säga att man sitter och rullar tummarna. Det är väl bra i alla fall.

Och förresten... Jag använda min blogg på Rhett EN gång första terminen på DM, sen flyttade jag till min egen domän och där har jag hållit mig. Att nu åter få stifta bekantskap med Rhett är lite... ehm... intressant.
Det är sååå SEEEGT att man håller på att dö av uttråkning medan man väntar på att servern ska svara. OMG, typ, liksom, bah... Allting på en gång! O_____O;

Plötsligt älskar jag One.com mer än någonsin. <3


PS. Rhett tappar anslutningen heeeela tiden också. Så jobbigt.

Inga kommentarer: