torsdag 14 maj 2009

Inte långt kvar

Som jag nyss sa till Fredrik: Jag hade tänkt mig att det var två veckor kvar, men det är det ju inte. Snarare en dryg vecka.
Misskalkylering av mig, men ingen direkt allvarlig sådan. Vi hinner allt, det är ingen fara med det.
Emellertid så känns det idag som om jag håller på att bli sjuk och jag har huvudvärk för tredje dagen i rad.
(Samma huvudvärk, som inte verkar gå att bryta. Hjärntumör? Haha, det skämtet blev gammalt fort.) :P

Hur som helst så blir min arbetsmoral lidande när jag helst bara vill gå och lägga mig. Ska emellertid fortsätta jobba på hemsidan nu. Blir glad av designen jag kom fram till. Den är solig och glad. (Finns i Googledokumentet.)
"To Mercy with love" har jag lust att döpa den till för att symbolisera alla tankar jag plöjde ner i den medan jag skapade den. Tycker det är ett fint projekt hon vill försöka åstadkomma. Det förtjänar en solig hemsida. :)

[/flummig post]

Inga kommentarer: