torsdag 28 maj 2009

Just one more thing...


Jag kom på en sak till jag kände för att säga angående projektet. En sak som i alla fall jag känner mig mycket nöjd med och som jag tycker vi i gruppen kan känna oss lite stolta över.

Vad gäller det där med att projektet skulle vara "tillräckligt klart" i slutet av kursen så brukar i alla fall min definition av något som är tillräckligt klart - i den meningen att det är redo att sjösättas eftersom det faktiskt flyter - vara någonting som fungerar. Visst, det kanske finns saker man skulle vilja göra bättre och jobba vidare på, men i slutänden så fungerar det man gjort faktiskt och det känns väldigt bra, tycker jag.

Med det sagt så vill jag passa på att berömma mina gruppkompisar och mig själv för att vi lyckades sätta ihop någonting som går att använda. Det var bra gjort av oss. Även om vi inte väljer att jobba vidare eller ens titta tillbaka på detta projektet någonsin så kommer vi ändå kunna bära med oss vetskapen om att vi gjorde något som gick att använda. Det tycker jag är en tillfredsställande känsla. Kram på er allihop! :D

3 kommentarer:

Lennarth sa...

Håller med dig. Och vill också tillägga att det gäller alla tre projekten. Det var tillräckligt färdiga för att kunna fungera. Visst går det att lägga till och justera och finslipa. men alla tre var fungerande i de delar som projhekten i grunden avsåg.

Så bra jobbat med projekten.

\m/ sa...

Tack får man säga då. :3

pilo sa...

We rock! (Sommarlov, mina kommenterar är begränsade till 144 tecken :P)