måndag 26 april 2010

Riktigt nattugglepass

Jaha... Då sitter man här och klockan är halv fem. Faktum är att det går bra just nu, men det gjorde det inte för sådär fyra timmar sedan. Då hade jag en mindre kris och var så trött, så trött, så trött...

Men nu rullar det på. Det enda som stör mig är att jag skulle vilja göra saker och ting mer klara, men det är ju inte riktigt poängen och det hinns såklart inte med på en enda natt, MEN det har jag lite svårt att acceptera.

I vilket fall som helst känns det inte så ångestladdat längre. Det enda jag kan känna mig lite missnöjd med är att jag känner mig totalförvirrad så fort jag ger mig på att skriva om metoderna, men nu har jag i alla fall skrivit ner vad jag gjort/tänker göra så det får räcka för nu.

Nu ska jag nattuggla vidare ett tag till. Fast nu börjar det visst bli ljust ute...

Inga kommentarer: