söndag 18 april 2010

Det gick bättre än förväntat

Jag var seg igår, ja, men obstinat eller inte fick jag trots allt läst en hel del. Två sidor anteckningar blev det, vilket ju är trevligt.
Fick ett infall till en enkät också så den har jag gjort ett utkast till, men mer om den senare. Kanske imorgon.

Spåret med omslag i koppling till trailers känns helt rätt. Är så glad att jag inte grävde ner mig i illustrationerna mer än att jag lätt kunde lägga de tankarna åt sidan. Blir också väldigt glad när jag spårar en text att referera till och hittar den i fulltext på Internet helt gratis. Lucky!

Idag fortsätter jag gräva i bokomslagens värld och slår kanske in på filmtrailers senare idag, eller imorgon. Har hittat massa bra referenser om bokomslag som gör att jag inte måste leta efter alternativ till Bergström i lika stor utstreckning, vilket känns skönt. Han kommer inte stjäla någon plats i rampljuset för jag har nu många andra med teorier om säljande grafik att luta mig på. Han får fungera som extra tyngd istället.

Trevligt, trevligt.

Inga kommentarer: