tisdag 30 december 2008

Wörking

Sitter och skriver om mickrobloggar. På något sätt känns det som om informationen jag hittar är lika "mickro" som innehållet i en Twitter-post. Men det ska nog bli en samling text till slut, som ska slängas upp i en atom-feed på servern.
Jag postar här när den nu dyker upp.

Annars så har jag fått mina två reviews nu och det var skönt att inte bli halvt slaktad på grund av saknade delar. Hehe. Nog för att jag hade haft förståelse för det i så fall. :P
Ärligt talat kommer jag inte ihåg ett smack av vad jag skrev på essän innan jul. Det är helt tomt i skallen. Får se hur mycket jag själv vill ändra efter att ha läst igenom det hela - typ på torsdag eller nåt nästa år. *planerar för framtiden* ;)

Men åter till mickrobloggandet! Sen ska här kodas Atom-feed! Yay!
(Ja, jag tycker faktiskt det är lite kul. Mobbas inte!) :P

Inga kommentarer: