måndag 15 december 2008

Suck...

Jag blir så trött.

Av någon anledning svarar inte delar av min SilverSerpent.net-domän. Bland annat går det inte att komma in i portfolion vilket var vad jag först och främst var ute efter. Buhu. :(

Sen mer saker som gör mig trött. Jag vill vara klar med den förbannade efterproduktionen så att jag kan skriva på min essä!
Ska det vara totalt omöjligt att ha två kurser samtidigt på den här helvetes jävla högskolan!?
Och varför finns det inget jullov!? Jag hade lätt "offrat" två veckor sommarlov om jag bara fick två ynka veckor ledigt över Jul då jag kunde vila upp mig.

Just nu är det bara tårar, stress och nästan-magsår som gäller. Jag kommer inte palla det här. Vårterminen kommer bli ren katastrof om det fortsätter så här.

Usch, vad världen känns dum idag! ;_____;

Inga kommentarer: