söndag 11 april 2010

Det går trögt...

Och då menar jag inte bara uppsatsjobbandet just nu, min kropp går också trögt.
Vaknade idag med ont överallt från ryggslutet och uppåt. Kändes som om någon använt mig som slagpåse hela natten.

Har fått en inflammation i ena käkleden, som gör att hela nackpartiet är stelt och ryggen är, ja, den är stel den med. Och knakar härligt så fort jag rör mig gör den. Haha, det är så festligt. Inte.

Har smörjt in halva ansiktet med Zon med jämna mellanrum under dagen. Då funkar faktiskt käken ganska bra ändå, men utan det kan jag knappt öppna munnen utan att det gör ont och knakar obehagligt.

Väldigt fascinerande, tycker jag att det är ändå. Men jag är ju alltid konstig och ska "observera" mig själv så fort jag blir sjuk. Typ som hjärnskakningen förra sommaren. Var ett rent under att jag inte satte mig ner och tog anteckningar direkt.

Ehh... Ja. Lagom random blogginlägg. Inte akademiskt för fem öre. Jag tror jag ska gå och lägga mig nu. :)

Inga kommentarer: