onsdag 8 april 2009

Metatrött

Jag är trött på att vara trött = metatrött? :3

Hmm... Jag har just läst kursplanen och sitter och funderar på hur jag ska förhålla mig till den. Jag sitter även och funderar över hur mycket analys av mig själv som jag har lust att hänga ut här på bloggen.
Nog för att det finns anledningar bakom det mesta jag tänker, men vissa har jag helt enkelt inte lust att dela med mig av till omvärlden.
Integritet är viktigt. Även någon som jag som gillar att prata om det mesta drar en gräns någonstans.
Alltså måste jag klura ut hur jag ska förhålla mig till det.
Det är svårt.

Annars funderar jag på en del andra saker, som kanske får hamna i min mer ombonade blogg så småningom... Kände bara för att skriva något här helt enkelt.
Tror inte det gav mig någonting, men nu är det skrivet. Alltid nåt.

Inga kommentarer: