onsdag 26 november 2008

Omständigheter

Okej, jag måste klargöra några saker här, känns det som. Varför har jag inte skrivit något ännu?
Jo, det beror på två saker. Den ena mer trivial, men inte desto mindre irriterande för det, än den andra.

För det första har jag haft ont i min högra hand i snart över en vecka nu och det blir inte bättre. Det är lederna i pekfingret som strejkar och det gör verkligen jätteont så fort jag använder handen. Så här ser den ut just nu:


Under bandaget döljer sig ett tjockt lager bedövningssalva. Det hjälper faktiskt. Men det är lite svårt att använda handen, som ni kanske kan förstå.
Så fort den blir bra kan jag emellertid skriva ordentligt utan att vrida mig i smärtor för varje tangenttryck.

För det andra då. Det är svårare att tala om, men bästa sättet att uttrycka det på är att jag gått in i en liten vägg den här veckan. Jag har totalt tappat sugen för allt skolarbete, men hoppas att jag kan återhämta mig så fort som möjligt.

Med andra ord (så att du vet, Lennarth) så ska jag göra mitt yttersta för att få klart CMS-posterna och klara av RSS till nästa vecka. Just nu är läget emellertid väldigt instabilt så jag tänker vara ärlig och erkänna att jag inte kan lova någonting. Hoppas att det ska gå bra dock. :)

1 kommentar:

Lennarth sa...

Krya på dig och din hand.