tisdag 1 juni 2010

Usch och fy och aj...

Håller på att göra min ppt, som jag hade tänkt göra igår, men då tog opponeringen något längre tid än planerat, och nu har jag huvudvärk - igen!
Jag blir så trött på detta huvud. Jag vill bara banka det i bordet tills det inte känns mer. (Inte så god idé kanske...)
Mitt arbete är så stort också så jag är osäker på vad jag ska lyfta fram och hur jag ska komprimera det. Jag hade det helt klart för mig tidigare idag, men nu ställer huvudvärken till det för mig. Dum, dum.

För varje gång jag skriver "dum" eller "dumt" så känner jag mig mer och mer som en klagande treåring. Men det är ungefär den nivån det är på emellanåt. Dum! Dum! Dum! Helt enkelt. Behöver inte vara på så mycket högre nivå - även om det är högskola.

Fast nu tappade jag tråden. Vad skrev jag egentligen om? Jäkla huvudvärk, som inte låter mig tänka ordentligt!
Just det, ppt. Måste göra klart. Kan ju inte genomföra min sista redovisning på HV utan en "typiskt mig"-ppt. Thus: Have to fix. Vet dock inte riktigt huuuuur just nu. Måste gräva lite i närmsta pillerburk och se vad som händer. Hmm... Stackars lever.

Inga kommentarer: