måndag 14 juni 2010

F.A.I.L.

Fy fan för att göra PDF:er! Ett klick och filen är konverterad my ass!

Inom loppet av de senaste snart tre timmarna har jag upplevt:
1. Korrupt Word-fil
2. Korrupt PDF (like wtf does it even happen!?)
3. Fonten Helvetica saknas = måste ändra alla Helvetica till Arial i stilmallen
4. Alla radioknappar har SVART bakgrund på vitt papper (!?!)
5. Alla bilder i uppsatsen ser ut som skit på grund av för låg standardupplösning

Titta bara sånt svineri!! MORR!!!



Men nu är den inlämnad och jag hoppas det blev en helt okej version med till och med redigeringsskydd och grejer, som jag hittade hur man fixade mitt upp i all panik.
Jag ska läsa igenom allting igen innan jag ger mig på att publicera i Diva. För säkerthets skull. Det är en lång uppsats. Men uppsatsen är kul att läsa. Bilagorna är däremot pest. (De var framför allt pest att skriva.)

Men nu är det över! *zomg, dies*

Inga kommentarer: