onsdag 2 juni 2010

Klar. Dags att sova.

Hur det nu ska gå. Nu har jag fått ångest för hur det ska gå imorgon.
Hinner jag springa igenom 24 slides på ca 20 minuter? Ja, om det går fort som helvete!
Har gjort värre saker förut. Har dock varit i bättre form då. Hmm...
Hoppas opponeringen går bra. Kritik är alltid svårt/jobbigt/äckligt av många anledningar, som rotar sig långt tillbaka med hög "Usch!"-faktor. Nog sagt om det.

Vad jag inte vill ska hända imorgon är att någon ger mig riktigt tuff kritik bara för att jag ser ut som om jag tål det. Folk antar ofta att jag har världens bästa självförtroende och rimligen borde tåla ett ruffigt bemötande. Men självförtroendet är ganska lättsårat när det kommer till kritik av saker jag lagt ner min själ i.
Den här uppsatsen har jag gråtit mycket blod över redan så jag behöver inte att någon strör salt i såren bara för att jag ser ut som om jag "klarar av det".

Men... nog om det, som sagt. Ska klä upp mig. Att göra som Lisbeth Salander och klä sig för krig funkar positivt på självförtroendet faktiskt. Fast jag är en posh goth så jag har lite mer "stil". Det lär aldrig sitta en mohawk eller så mycket svart smink på min skalle. Hehe.

Snart, snart är det över. Undrar hur det kommer att kännas?

Inga kommentarer: