torsdag 3 juni 2010

Dags att vakna nu?

Yes, nu är det över så nu kanske det är dags för mig att vakna upp lite.
Sista redovisningen på HV är genomförd. Wow, vad konstigt det känns.
Det var väldigt många intryck idag och jag har inte tagit till mig ens hälften ännu, tror jag. Det mest påtagliga jag direkt känner av är effekten av bara drygt tre timmar sömn samt att det känns i fötterna att jag gått i klackskor sedan åtta imorse. Ouch.

Blev ingen Salander-outfit förresten. Testade framför spegeln imorse och kände mig mest bara fånig så det fick bli gårdagens kreation istället. (Mer än så får man nog inte ur mig vad gäller modebloggning...) ;)

Imorgon ska jag sova tills jag vaknar helt av mig själv, utan väckarklocka. När jag väl vaknar spelar ingen roll alls. Så skönt!

Beträffande uppsatsen så känns det skönt. Jag klarade deadline för allting och att resultatet sen till och med var bra var mer än vad jag trodde 4-5 timmar innan inlämning när majoriteten av diskussionen och slutsatsen skrevs. Så det känns chockande och roligt, måste jag säga.

Härligt är det. Ja, så skönt. Nu kan den här emobloggen bli lite munter igen. Det vore ju trevligt som omväxling. *host, host*

Men nu håller jag på att somna medan jag skriver så jag sätter punkt här.

Inga kommentarer: